Rubrika

Har egentligen inte tid att blogga, arbetsproverna ska in på Måndag eller Tisdag, lutar åt att jag lämnar dom hos Morsan på Söndag kväll eller så blir det måndag kväll, det blir nog smidigast. Jag kan nämligen inte lämna in dom eftersom jag jobbar då. Har inte kommit nånstans med dom, så jävla typiskt mig att göra precis allt i sista sekund.
Igår drack jag, med måtta, tog några öl hos Emil och 1öl på bill och bob, sen begav jag mig hem. Det kändes fint, jag vill ju som sagt undvika att bli full. Fick dock sjuk ångest när jag kom hem, kunde inte skissa och paniken började sprida sig "varför har jag inte fixat det här tidigare" ångesten blev så tung att jag blev tvungen att andas lugnt och det enda jag hade i skallen var att få bort skiten, tänkte nästan gå ut och springa för att få ur mig det. Vet inte riktigt vad det har varit med mig den senaste tiden, jag brukar kunna få lite halvångest nån dag sådär nångång ibland men som det har varit nu har jag nog aldrig varit med om... Det slutade med att jag gjorde en slarvig skiss på ett ledset barn som jag skrev ad....hd på, jag kommer nog skicka in den som ett arbetsprov, inte för att den blev skitfin utan för att jag har så stor brist på grejer att skicka in och för att den ändå uttryckte lite hur jag kände och sånt ska ju tydligen vara bra.
Imorse när jag vaknade hade jag fått sms från någon med ljudfiler från ett mobilsamtal mellan honom och en annan kille, denna andra kille är nog bland den roligaste killen jag känner just nu, har garvat så fort jag haft med honom att göra och det där telefon samtalet var bara för jävla roligt, killen har något fel och jag gillart!
Nu ska jag isolera mig i 2dagar och bara skissa, jag funkar bäst när jag är ensam, blir dock en paus på 2h idag när jag ska se Johan Haglunds skatefilms premiär, tror det kan bli kul.

Det käns lite tråkigt att skriva att jag har ångest hela tiden, men jag verkar ha en sån period. Ska försöka undvika att ta upp ämnet i fortsättningen men det har varit en sån stor del de senaste dagarna och jag verkar ju inte kunna stänga ute mitt privataste i den här bloggen, *suck* hursomhelst så skriver jag inte om det för att folk ska tycka synd om mig för jag gillar ju livet... Livet är helt jävla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0