Köra upp dina värdelösa pilar i röven på dig..

"...nej förlåt vad säger jag, det är skrämmande, bara ett bittert utfall, inget att bry sig om, vi glömmer dom raderna, stryker dom på en gång, det är ju så lätt att bli arg, men vad hjälper det, att försöka intala mig om att du var skit gör ju inte saker bättre, det är ju Amor jag är förbannad på, jag har insett det, så kom hit Amor, jag behöver slå dig och köra upp dina värdelösa pilar i röven på dig...
...I övrigt är det väl ganska bra, men vem fan vill vara positiv, det är väl som Kafka sa, ljuset i tunneln kan lika gärna vara en tår..."

Jag är positiv idag men den där Kung henry är fan en rätt fyndig kille.

Någon som är sugen på att köpa en lägenhet, du får den för 220 000, bra pris kompis, business imorgon!

Får jag bara lägenheten såld så kommer livet att bli ännu ljusare och allt kommer börja lukta rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0