Kass!

Fyfan vad kass jag är. När jag har bestämt mig för en sak, verkligen bestämt mig, så gör jag precis tvärtemot...
Men det kanske kan vara bra, ännu ett sista försök att checka läget, få dom svaren jag söker. Det var mycket som blev fel förra gången och jag kanske förhastade mig . Nu är det verkligen sista gången för annars tappar jag all jävla självrespekt.
Den där hjärtekartan är ytterst välkommen!

En annan grej som är jävligt kass är att jag har bjudit över en jävla massa folk på grill-party här imorn och när jag surrade lite med K så påminde han mig om att Janne-man ska firas.. Kass var ordet, jävligt kass!

Kommentarer
Postat av: malice

You will burn in hell for breaking my religion! You are a bad man and will burn in a engångsgrill from ICA untill you smell like curry! Fypå're! FY!

2008-05-23 @ 02:52:30
URL: http://www.malstrom.se
Postat av: koffs

Hahaha.. ät mig efteråt, Curry-Koffe ska tydligen smaka fint!

2008-05-24 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0