glasshouse

Woke up to that familiar feelin', starin' at a unfamiliar ceilin'
Still got ya jeans on but you're topless, headache and the stomach feels nauseous
Grab your shirt off the bedroom floor, and try to recollect the night before

Sitter hos K och lyssnar på glasshouse (Atmosphere). Obeskrivligt bakis men helt fri från ångest. Har bara lite svårt att bestämma mig för vad som ska hittas på ikväll. Lutar åt att det blir Sthlm. Undrar hur min lägenhet ser ut idag efter gårdagens skiva??

K är på jobbet, tydligen utan nycklar, mobil, plånbok och liv. Haha får väl sitta här tills han kommer hem, han lär vara sjukt sliten.

Har minnen om att jag snackade blogg med Victor igår, Gav honom beröm för hans blogg, när han har uppdaterat tänker man "fan vad text, pallar inte läsa det här" men när man väl börjar flyter man igenom det tok-fort och finner det underhållande varje gång, bra på att skriva helt enkelt, precis som 70-tals hippin (Janurt).

Vi pratade även om daskuhleblogg, kom fram till att den allt som oftast är deprimerad. Jag försöker ju undvika det men det är ju när jag är lite vissen jag blir mest sugen på att skriva. Vic sa att det inte är en blogg som man vill att ens Morsa ska läsa, haha tror iofs att hon gör det ibland "jag har ingenting att dölja" (finsk brytning).

Tror fan jag lyckades! Ett ångestfritt inlägg på en bakisdag.. Bra jobbat Koffe!

Nu ska jag surfa porr och lägga satsen på Mattes soffa..
Sug och svälj, trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0