blögg

Har precis kollat rent hus och blev som vanligt peppad på att göra kliniskt rent här hemma, men jag har lite ont i halsen och låg i sängen typ hela gårdagen, så jag tänker skylla på det och fortsätta ligga kvar i sängen oförskämt länge idag med.
Helgen i stort har varit rätt trist och orkeslös, var dock soft att hänga hos K i kolla ett par rullar.
Fear and loathing in las vegas måste vara den sjukaste filmen som någonsin gjorts, sjukt rolig och konstig, Johnny Depp gör ett bra jobb och Jag och K var överens om att han är en skådis som nästan alltid håller!
Semi-Pro är en ny Will Ferrell rulle som var rätt underhållande, den får ingen tia av mig men den bjöd på en del garv och Will Ferrell är ju som vanligt en skön jävel...

Igår låg jag mest och tyckte synd om mig själv, förskyld och tandvärk, inte så lyckat.. Gjorde dock en konstig teckning som jag kanske ska fortsätta på, ville göra en bild där det händer mycket i en ganska barnslig och blandad stil.. Får se hur det blir om det nu blir något slut resultat.

Näe nu ska jag kolla tv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0