Beng som en snut...

Hängde med Kalle å Jocke idag och fick höra "Beng som en snut" hela tiden, fattade inte mer än att det verkade vara en låt som går så.
För en stund sen åkte jag över till K för att bli bjuden på en cigg och snacka lite skit. När dörren öppnas ser man en dansande Matte med ett dunkade "Beng som en som en snut" i bakgrunden... nu ligger jag hemma och bloggar å lyssnar på "beng som en snut" .. Haha, bra skit faktiskt!

Man köper en släng och slängen tar slut men det spelar ingen roll när man är beng som en snut, man köper en säng och sängen är mjuk så man lägger sig i den när man är beng som en snut.
Ismen

Den här dagen har varit lika mycket bergochdalbana som självaste livet, ångesten har legat tät stup i kvarten men har varvats utav härlig livsnjutning.. Känns tungt att vara dissig mot någon man tycker om så mycket men jag har inget val nu, verkligen, och snart ska jag väl kunna sluta bry mig... hoppas jag!.. Måste fan sluta bry mig!

Fick höra att även Kalle T blev nekad till konstskolan, jävligt tråkigt att man inte har nån kvar som man känner men det ska bli kul ändå.

Köp min lägenhet nu! Ni får ett nytt fräscht handfat på köpet... Kom igen, behöver lite doft av rosor!

Kommentarer
Postat av: Mattias Carlsson

JAG KAN BARA LEVA SOM ETT FREEEAAK!

2008-05-14 @ 04:16:59
URL: http://fyrabuggoenacocacola.blogg.se
Postat av: virrr

pupillerna utvidgad som en bögröv!

2008-05-14 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0