Alla gillar budar..

Killar som har trosor på sig tycker jag är läskigt

Brudar som har trosor på sig tycker jag är sexigt

Även om det skulle vara spets eller string,

Ser dig där på gatan och det händer någonting

Visa mig din

Jag visar dig min

Sedan kan vi bara fokusera på din

Din din din, tänk inte på min

Den är bara gjord av blod och lite skinn

Den vill ändå bara in in in

Här har du mitt nummer ring ring ring

Brudar gillar brudar, killar gillar brudar, alla gillar brudar

Brudar brudar brudar

Ismen - Alla gillar brudar.

Värd en lyssning eller tio, dom får verkligen till det trots barnsliga och naiva texter.. Ismen är coola, koffe gillar brudar..

Nu blir det en snus, lite städning och så givetvis den sedvanliga måndagstvätten. Kul kul kul..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0