Yesterday..

När huvudvärken hade släppt och jag hade svalt Herr Ågren hängde jag runt med Krille hela dagen och kvällen, hämtade typ tusen öl på Drottningbolaget, en extern hårddisk inhandlades på Media markt. Sen åkte vi förbi en sväng till råbyhooden och hälsade på Amir. Vidare därifrån till Krille för att kolla på våld och humor, där laddade vi även min fina hårddisk med lite stuff. Herr Ågren började trycka på i magen där ett tag, kanske var dumt att bara svälja honom, det blev nästan outhärdligt men jag dolde det bra..
När jag kom hem knatade jag över på fest här på gården brevid. Det var en cool fest med cool dj. Herr Ågren gick upp i rök redan efter första bärsen och det blev en intressant kväll..

Idag har jag kollat på hela första säsongen utav entourage. Cool serie, sex och knark är alltid ett vinnande koncept i mina ögon.

Tog lite sköna bilder igår men Joe Labero hade inte tid att komma förbi och trolla fram kabeln så ni får inte ta del utav dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0