Varför är du så jävla glad för då? Har du fått kuk eller?

Vissa saker tänker man, vissa saker säger man. Det är rätt tur att man kan göra skillnad på vad som ska tänkas och vad som ska sägas, annars hade man nog hamnat i en del konstiga situationer.

Den här dagen har varit skit, verkligen! Inte mycket jag har kunnat se med ljus på. Folk har varit jätte trevliga, roliga och hjälpsamma men sånt spelar ingen roll när man helst av allt skulle bli skjuten i huvudet.

Jag tar i,  jag vet, men vissa dagar är det bara svårt att vara positiv..
Träffade iofs Mamma, Syster och Hundarna idag, det var trevligt.


Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: mört

ja, det har jag faktiskt!

2008-03-14 @ 13:48:20
Postat av: Bloggmazter

Det var inte riktat till dig..

Men trevligt för dig ;)

2008-03-14 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0