Vänner är bra att ha!

Kalle räddade situationen genom att ringa och höra om vi skulle hitta på något. Det blev matlagning och film-chill i soffan. Vi såg I am Legend, det var en dålig film, det är inte ofta jag känner så. Visst den hade nån ljus stund då och då och en scen var ganska stark, så stark att det kanske hade kommit en tår ur mitt öga om filmen i övrigt hade fångat mig mer än den gjorde. Det gjorde inte så mycket att filmen var kass, var skönt att bara umgås och chilla med någon som var lika trött och borta i skallen som mig.Det var lite roligt när vi kom dit, eftersom Kalle varit hos sina föräldrar innan han kom förbi och hookade med mig visste inte Gabbo att jag var med. Hon satt och sket och när ytterdörren öppnades skulle hon vara lite lustig och öppna toadörren (förhållande humor eller nått??). Hon såg lite chockad ut när jag stod och flinade i hallen Haha!..Dom hade sjuka mängder godis hemma efter påsken och jag snaskade rätt duktigt, Kalle försökte tillochmed pracka på mig en jättepåse när jag gick med jag nöjde mig med att plocka ut det godaste i en liten mindre påse..Thank you Charls!

Detta skulle ha postats igår kväll/natt men mitt modem kukade så det får publiseras nu istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0