vad glad man blir

Ligger i sängen sjukligt uttråkad med en krypande känsla i hela kropp, slår på TV:n i ren desperation (kollar aldrig på TV).. En choklad dokumentär och konståkning är vad dom har att erbjuda. Jag blir så tillmig över det härliga utbudet att jag vill skjuta mig i huvudet eller iaf kasta ut TV:n från balkongen men rockstar känslan skulle bli lite töntig då jag bor på bottenplan med en gräsmatta under balkongen. Och töntig tänker jag fan inte vara idag... Eller jo lite töntig är jag nog, funderar på att ringa någon jag verkligen inte borde ringa och bara att jag funderar på det gör mig till en patetisk nolla!

Ska lägga mig i badkaret och ha ångest där istället. Sen borde jag verkligen hitta på något för ensamhet är inte rätt medicin såna här dagar, men jag är nog för trött för det... Hungrig är jag också, ojojoj stackars lilla Koffe då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0