the båtten is nådd...

Vaknade i okänd säng imorse igen, kändes mindre spännande när jag insåg att sängen var Ptrs. Efter "frukost" på McDonalds bjöd Ptr på en cigg och jag små fnissar lite åt ett hamburgerbröd som sitter fast på ett fönster, Ptr säger att det tydligen var vilda västern där igår igen. Jag börjar skratta, mindre än jag ville, hade kunnat asgarva konstant i en timme efter det där men jag insåg att det inte var tillräckligt roligt och att jag säkert skulle framstå som en idiot om jag inte höll tillbax. Vi snackade lite vilda västern minnen ett tag innan vi blir tysta stirrande i total kåma Han torkar lite smuts från skorna och konstaterar att det var en jävligt dum idé att böja sig.

Herr ågren går inte att skaka av idag, han hänger likt en tjockis på axlarna men går inte in på några större detaljer mer än att påminna mig om att jag är värdelös och att jag borde städa.. Han påminner mig också om ett visst nyårslöfte som jag kanske borde börja ta på alvar igen. Det blir nog jävligt lugnt ett tag framöver nu.

Fick klart för mig att vi inte alls gjorde stureplan igår, var tydligen Norrmalmstorg som gjordes, haha måste nog åka till Sthlm lite oftare för att göra mig av med lite bonde status..

Nu ska jag ha sex med mig själv för något sällska finns det ju inte i den här jävla grottan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0