Sudda sudda sudda sudda bort din sura min...

Nu är det suddigt. Jobbade idag, trots skicket, det går an när man rör på sig och pressar ur den sista energin med ipren-mannen i magen, men när man kommer hem får man ta smällen... Kan nog glömma festen imorn.
Vafan! Har det här blivit en tycka synd om mig blogg?
Hmm.. Man ska ju ändå återberätta livet i bloggar och när man är sjuk så händer det ju inte så mycket annat än att man går runt å tycker lite synd om sig själv.

Jag har tänkt utan att säga idag med, flera gånger och det är verkligen tur att jag har den där förmågan att inte säga allt som jag tänker. För det jag tänkte idag var så tveksamt att det inte ens passar sig här.

Idag har jag hatat också, jag hatar inte särskilt ofta men när personer kan vara så sjukt osmidiga utan att ens fatta det själva så blir jag bara så trött...


Ursäkta, kan du sluta trampa på mig??
Tack det var vänligt!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0