Rudolf med röda mulen...

Idag har det runnit snor ur min näsa, konstant! Några på jobbet tyckte jag skulle gå hem eller iaf sjukanmäla mig imorgon, det tycker inte jag, har jag klarat av det fram hit ska jag fan fixa det hela vägen! Drömmen vore ju att vara frisk på Fredag.
Ser i mina senaste inlägg att jag har varit rätt arg, antar att det är lättare att vara arg än ledsen. Något typ av försvar man har. Men idag har jag varit snäll tillbax och det känns bra, man måste ju kunna unna någon att vara glad även om man själv inte är så nöjd med situationen.
Fan att blogga är inte lätt, syftet med nya bloggen var ju att inte vara så utlämnande men det är inte helt lätt att skriva dagens tankar och funderingar utan att bli lite personlig.. Måste hitta den perfekta balansen och jag lovar att försöka hinna med att vara lite cool också, är inte heller alltid nöjd med längden, vill ha kortare inlägg och att jag skriver det här gör ju inte saken bättre.

Har hittat en massa konstig musik i min playlist som jag inte har någon aning om vart den kommer ifrån, antar att min lilla turné med den externa hårddisken har ett finger med i spelet..

Men Maria bara log och sa: Yo te quiero, Östen, min vän
Åh Maria, ja tänk om vi vetat att en kvinna kunde väcka känslor så heta
Åh Maria, vad gjorde du med oss

Du kom en dag och våran stad blev aldrig mer som den var
Du rörde oss, förförde oss och sen så gav du dig av

Maria -Östen med resten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0