Rubrik

Jag har lite problem med att logga in på min B-logg ibland och då blir jag sur och skriver ner skiten i ett word dokument istället, det här är ett sånt inlägg och stämmer alltså inte överens med tid och datum.


Det är kul att gå lite nya distrikt. Igår fick jag mer eller mindre frivilligt highfivea med en alkis. Han tyckte att vi måste skämta mer och det gjorde han, men han glömde bort att vara rolig.. Har egentligen ingenting emot alkisar men ibland blir jag lite ledsen av att se människor som är lyckliga på låtsas. Jag fick även se att gahfori stavas ghafori och inte tvärtom.


Har varit osårbar idag med, nästan hela dagen förutom när jag fick lite närhet som jag inte vill ha just nu. Jag blev kåt, kåt på något som jag inte längre får knulla.


Har bestämt mig (igen) för att klä på mig lite mer kläder i B-loggandet, därav den nya Blogg beskrivningen. Ska sluta Blogga när jag inte har någon egentlig händelse att skriva om. Det kan ju inte vara underhållande att läsa om någon som har haft tråkigt en hel dag och vill berätta om sin ångest... Så hade jag kunnat låta bli att skriva om det här ovan men jag använde ju ord som "kåt" och "knulla" och det är ju coolt iaf?

Nu ska jag ner på stan och leka konstnär för att sedan hooka med järngänget för mat och boll koll.

Jag vill tacka livet, Som gett mig så mycket..

Arja Saijonmaa (Finsk tant som tycker om livet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0