Lagom sliten.

Jag och mina vapendragare K och Ptr gjorde Söder igår.. Efter det sågs Stephen Lynch på Chippchoppar teatern, vilket verkligen var överförväntan... När vi hade skrattat färdig och egentlign borde ha åkt hem till vår väntande vän bestämde Jag och K oss att göra Stureplan, and sure we did!!

Imorse vaknade jag torr i käften och med lagom ontihuvet mitt i Nowhere. Eller Ångest medicinen bodde rätt centralt men min tillit till min personliga kompass gjorde att jag blev helt lost, promenaden blev sjukt mycket längre än den borde och man tycka att jag borde reagerat när jag svänger till vänster samtidigt som jag läser blablablaudde på en skylt, efter att sett typ 30 skyltar som slutar på "udde" börjar jag inse att det kanske är dags vända... Men det gjorde inte så mycket för det var fint där och vädret var som gjort för en bakispromenad...

Var det någon som var mer lost än mig så var det K när han skulle ta sig hem ensam igår, han ljög sig genom hela kvällen och hamnade i en hel del roliga situationer som jag hoppas att han kommer dela med sig av i sin nya fräscha blogg FyraBuggOchEnCocaCola.

Peace out mina systrar och bröder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0