Kuk

På väg hem från jobbet blev jag lite chockad när Emil väckte mig på bussen, han tyckte tydligen att jag skulle gå av på rätt hållplats, jag frös och mådde pissigt och var nog inte särskilt trevlig, halkade till på en hundskit, tänkte lite på om livet är piss, kom fram till att livet inte alls är det utan att det är feber och hundskit som är boven.
"Koffe är ju alltid sjuk" Näe inte längre,  jag vägrar den här gången, Ipren och svett får vara mina homeboys ett par dagar nu men jag tänker inte vikaner mig. 

Två saker jag lärt mig utav dagen:
1. Om man jobbar i ett projekt är det omöjligt att göra alla på arbetsplatsen nöjda, 35personer kan inte tycka och tänka likadant, sånt suger.
2. Om man sveper en halv kopp choklad och hostar samtidigt så sprutar det choklad ur näsan, inge vidare behaglit.

Det här inlägget blev inte så coolt så jag skriver KUK för att korrigera det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0