Inte som tanken.

Det blev inte som jag hade tänkt mig. Istället för att leka konstär blev det en fika med personen som får mig att skriva kåt och knulla, vilken jävla sucker man är.. Men det var trevligt.

Efter att grabbarna grus glömt bort mig och dragit till max och käkat istället tappade jag suget lite, mest för att jag var trött och ville hem. Dom trodde nog att jag blev sur och ringde när jag stod och väntade på bussen "vi kommer och hämtar upp dig nu" det var ingen pardon så jag fick väl lov att haka på..
Jonas var lite orolig inför helgen
-jag har inte råd att festa i helgen och så dyker det där upp
-VA?? du har ju nyss fått lön?
-Jag vet men jag har köpt gräs för pengar...   Ett helt träd!

Virre kläcker ur sig ordet hövding och det är inte bara han som tycker att det ordet är roligt, det brukades friskt och när vi kom in i trappen tyckte Jonas att vi skulle sluta prata om hövdingar för hans jobbarkompis bor granne med honom..
-Vadå han är ju fan alkis!
-Ja det är väl jag också, men det är ju fan inte olagligt??!

Jag slumrade till i soffan och gav upp efter en halvleks boll koll...


För er som inte var med måste jag förklara att Jonas inte alls har köpte ett träd beståendes utav cannabis.


Kommentarer
Postat av: jonas

hahhahha fan vad jag inte tänker på vad jag säger alltså

2008-04-04 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0