Gårdagen och idag...

Gårdagen: 10 min efter att jag vaknade fick jag en rejäl pungspark som förstörde halva dagen. Tog mig ork att hooka med Matte vilket fick mig på bättre humör, började på en stor tavla som jag lämnade i ett jävligt risigt skick men jag tror den har potential. Efter måleriet tog jag en sväng förbi Ptr och chillade med honom och Matte K ett tag, vi snackade om diverse problems och det kändes ganska skönt. Hoppas andra kände likadant.

Idag: Var på små dåligt humör tidigare men det släppte med lite hjälp utav bra musik och trappspring, My friend med Babylon Circus spelades upprepande ett tag och räddade dagen, jävligt bra låt. Senare hamnade jag i en rätt hetsig diskussion på jobbet vilket fick mig på dåligt humör igen men med en klapp på axeln från båda cheferna och några andra kändes det lite bättre. Nu är jag fett trött och lyssnar på chords nya låt för typ tredje gången, bra låt som Jonas tipsade om för typ tre låtlängder sen..
"Spela låten i radion, på klubben eller för dina kolegor men lägg inte ut den på din blogg." Står det på Kingsizes hemsida, men en länk kan dom väl inte misstycka? Luckiest man alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0