Fy fan vad jag är bra...

Hej mina kära vänner, kände mig inte lika dålig som jag trott när jag vaknade imorse, firade det med en jävla massa avsnitt utav entourage. Jävligt skönt att kolla på ett gäng som lever världens glassigaste liv.

Orkade mig upp på affären sen och gjorde stans godaste sallad. Jag brukar alltid få för mig att när jag är sjuk så kan jag unna mig en massa saker som godis, glass, onyttig mat osv osv.. Har insett att man inte blir friskar utav det så nu blev kassen full av frukt och grönt istället, jag lär mig något nytt om livet varje dag nuförtiden, oftast sånt som folk redan fattat som barn. Du är 24år gammal Christoffer!!.. Sucker!

Det är en bra dag det här, kommer orka ta mig till Mange ikväll även om jag kommer vara risig (något ragg kan jag nog glömma). Har suttit och skissat lite på ett gratulationskort till honom och varit på allmänt bra humör... tills jag fick för mig att börja analysera, dum som jag är, telefonen var på väg in i betongväggen men jag hann ångra mig i sista sekund vilket var tur för jag har verkligen inte råd med en ny telefon.


Bara ett fån gör så mot sig själv

Moneybrother


Har tänkt lite på mitt självförtroende också, så fort jag får komplimanger eller gör något som folk tycker är lyckat känns det alltid som att jag har lyckats lura någon... Hur kan jag tänka så när jag vet att jag är bäst på allt??


Det här skrevs och skulle ha postats igår men det strulade visst till sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0