För jag är ingen dagslända, jag slipper fångas med håv

Organism 12 och hans Mobbade polare med automatvapen petar på döda saker med pinnar och jag inser att sjukdomen snart bryter ut, vill verkligen klara av det här den här gången men febern har redan börjat smyga sig på. Kan omöjligen vara hemma från jobbet imorn, har en viktig presentation och är jag inte med på den tror folk att det är utav feghet. Kommer antagligen få en heldel spydiga kommentarer och en heldel skit när vi presenterar det där, ska försöka låta bli att be idioterna att hållakäfften men det är inte lätt att vara ödmjuk när man är bäst... Det sa Chrille iallafall!

Mitt liv är en multimediafil, jag sicksackar emellan ett kulregn med en kursiverad stil.
Din talang fastställs av rappande vänner, och dom står runtom dig i plasthjälmar med klappande händer
Hiphop brukade vara min fru, I dagens läge är vi en hårsmån från KK.
Jag är säkerligen salongsberusad, jag är som ett höghus med paraboler, fast min balkong är utan
Så jag röker, som om det var 70-tal och sätter ner mina döda rosor i en sprucken vas...

Diamanttårar-Organism 12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0