Finne

Igår på bussen gick jag på som vanligt med musik öronen och langade fram en tjuga, han sitter och stirrar på mig istället för att trycka ut en biljett, jag ser att han rör sina läppar och jag ploppar ur en utav hörlurarna...
-  Barn eller Vuxen? Säger han lite grinigt över att han behövt upprepa sig.

Jag vet inte hur gammal man ska vara för att inte få åka på barn men jag har en känsla av att jag passerade den gränsen för lääängesen.
Kom på vad orsaken kan ha varit, på min näsa växer det en gigantiskt och då menar jag gigantiskt röd jävla böld som bara blir större och större... Ni vet såna som fjuniga moppe pojkar som åker buss på barntaxa får.


Tänkte bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0