...

Borde inte blogga nu. Har legat inne typ hela dagen utan att göra mer nytta än att klämma igenom alla californication avsnitt utom dom två första. Såg en film också "There will be blood" seg men charmig film. Har iofs gått i tvättstugan men det får en ju inte på bättre humör.. Skrev ett sjumila inlägg nyss men sket i att posta det, alldeles för bittert!


I'll take you anyway that I can have you
Bring along your ethics and your issues and your taboos
It's not the standard free bird situation
But your talking to these pieces of a man whose trying to make it
Thru the puzzles, travels, struggles, battles
The body pillow pimp trying to snuggle with my shadow
We could stay proper keep the clothes on, no pressure
Just hold me and pretend like you've known me forever
Won't ya...  Be my woman tonight...
Woman Tonigh - Slug and Murs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0