Blue and yellow purple hills...

Igår? Blev full på ingenting, fortsatta dricka när jag ändå var full, var en rätt dryg jävel hela kvällen men ändå ganska underhållande hoppas jag. Under senkvällen gav jag Axlund/Jimstens katt hela kattgodis burken och höll på att garva på mig över det lilla hysset, dom tyckte inte det var lika roligt när dom upptäckte det men katten verkade skitnöjd iaf. Än mindre uppskattat var när Axlund hade gått och lagt sig och jag mosade ett äppelskrutt rätt i nyllet på honom, han hade äpple i hela ansiktet och fick tydligen rätt ont, jag bara garvade och var skitnöjd över hur jag kunde träffa så bra trots att det var helt mörkt i rummet. När dom hade sparkat ut mig och Krille och vi var på väg hem till mig ringer Magnusson till Krille:
-Vart är ni och vad gör ni?
-Vi är typ vid dig på väg till Koffe.
-Bra, jag sitter i en taxi på väg hem med tre brudar.
-Vi kommer förbi.
Helt perfekt tänkte jag, kände att jag hade charmen uppe trots att jag var orakad och helt störd i huvudet. När vi står och väntar utanför Magnusson tycker jag att det luktar bränt som fan, frågar Krille om han känner något, ser att det ryker och undrar om han står och röker, det gör han inte, röken kommer ifrån min jackficka och jag sliter upp en hel majbrasa ur fickan, fråga mig inte hur det gick till men vi garvade så mycket att vi knappt kunde stå. Martin och "brudarna" fattade ingenting, dom trode nog att vi hade rökt braj. Och vilka brudar sen då, tre 89:or, en av dom var lillsyrrans klasskompis och ingen av dom var någon 10:a direkt, Starkt jobbat Martin!!! Efter att besviket men konstant garvandes ha tittat på ett gäng klassiska musikvideos från 90-talet beslöt jag och Krille oss för att dra, vill inte veta vad hände när vi hade gått..
Kvällen avslutades med att vi somnade i omgångar i min soffa framför entourage.

Dagen idag har varit snorig och Ågren har tittat förbi några gånger men inte lika ofta som vanligt och han har varit snällare än han brukar...
Någon som envisas med att ringa helatiden skickade ett sms tidigare ikväll "är det ok om jag ringer dig?" Dum som jag är ringer jag upp, fattar inte varför, jag mår ju bara dåligt efteråt... Kanske borde säga det till henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0