Alkohol och luder?

Har lugnat ner mig lite nu, vill inte bli skjuten i huvudet längre. Blir bara så jävla trött på allt när jag är sjuk och bättre blir det inte när man jobbar samtidigt.. Det som suger mest är att jag antagligen kommer ligga däckad på lördag när Mange har feting 25års fest, ligger jag inte helt utslagen och orkar mig dit ändå så kommer jag antagligen vara rätt sliten och då minskar jag chanserna till huvudmålet med att ta mig dit... Måste hooka en sweet lady, illa kvickt!

Det finast i livet är visst gratis, man kan ej köpa lyckan det är sant
Men den som vill ha sill till sin potatis, av honom krävs betalningen kontant
Och även om dom lockar med en himmel, där rikedomen blott är till besvär
Så ser man varje kväll i stadens vimmel, att dom rika har sitt paradis just här.
Pank - Lars Demian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0