tom

Glider runt i en dimma just nu, gör saker på rutin och försöker lägga pussel i skallen, det går inge vidare.
Det hände mycket under kvällen, natten, morgonen och jag fick svar på det mesta, dom flesta svaren var precis vad jag ville höra, men en grej jag fick reda på förstörde allt. Så jävla typiskt.
Nu försöker jag komma fram till om det som hände var positivt eller negativt, för tillfället känns det som att det antagligen var det bästa som kunde hända även om det suger.
Det bästa är att jag var helt ärlig och berättade precis hur jag känner, det är något jag velat gjort länge.
Hursomhelst ångrar jag ingenting, jag skulle kunna ha lite dåligt samvete men det överlåter jag till någon annan.

Näe nu ska jag käka lite skön frulle, hämta tvätten i tvättstugan, cykla till morsan och sedan försöka hitta på något, kollar antagligen in K:s nya lya.. Det mesta blir antagligen på rutin men när det är så här fint väder känns det ändå rätt ok att gå runt i en dimma..
Nästa vecka kommer det bloggas från Borlänge, första gången jag kommer ha riktig nytta utav det mobila bredbandet.. Nästa vecka blir en bra vecka!!!!


Rock n roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0