Längesen!

Längesen jag bloggade nu..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Kan inte sova. Har lyckats vända på dygnet nu under semestern och jobbar hårt på att vända tillbaks det men min kropp verkar inte förstå varför. Så fort jag lägger mig och blundar så börjar det krypa och klia i hela kroppen och det känns som att man ligger brevid ett tåg, inte i ett tåg för det finns ingenstans jag somnar så lätt som på tåg. Jag tror det är rörelsen i tåget som gör så att jag får så lätt att sova, har till och med lyckats somna i bakluckan på en bil en gång. Men jag kan alltså inte somna i min egen säng just nu. Funderar på att gå ut på en nattpromenad och kanske röka en cigarett men jag tror inte jag kommer somna lättare utav det. Helst av allt skulle jag vilja öppna balkongdörren och bara hoppa över balkongräcket och springa allt vad jag har, naken och bara skrika, men så gör man ju inte.

I söndags och måndags isolerade jag mig, tog semester ifrån livet, satte telefon på ljudlös och glodde på filmer på datorn. De senaste dagarna har jag sett ca 18 filmer och 3 serier. Det är fan inte normalt.

Fan det har ju hänt en massa roligt också, en jävla massa roligt men det orkar jag inte skriva om nu.
 
Jupp! Jag suger på att blogga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0