Tisdag 15/4

Andra dagar flyter allt lite bättre och man måste inte kosta på sig leenden, dom kommer istället automatiskt. Idag har varit en sån dag..

Ett litet missöde var dock när jag klev in på vårdcentralen där det jobbar en sjukt söt tjej och det alltid är kö så jag får lov att lägga posten på disken.. Jag blev först glad när jag såg att det inte var någon kö och jag målade upp en bild om hur jag för en gång skull kunde ge posten direkt i handen och få tillfälle att flörta lite... Till min stora besvikelse var det helt tomt bakom disken... Suck

Nu är jag lite för trött för att komma på något vettigt att skriva, ska försöka skissa lite sen blir det nog att pallra sig över till K för att avnjuta en skön rulle eller så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0