Sug kuk!

Skulle behöva ett påkslag i skallen nu, har sjuk huvudvärk och Herr Ågren gör ju inte saken bättre. Han hatar mig idag, verkligen hatar! ska se om iprenmannen och lite rester från "festen" kan driva ut honom. Saker som han härjar om brukar ju kännas lite lättare när fysiken balanserasupp.
Fest... Jag hade alltså nån typ utav fest igår, fest för jobbarpolare, hade jag kunnat tänka på annat än en enda sak hela kvällen hade det säkert kunna vart trevligt, men nu kunde jag ju alltså inte det så jag nöjer mig att kalla det för halvtrevligt...
Det var lite kul när vi skulle till stan, ringde Edvin som hade annonserat ut svarttaxi på facebook, skön pris förhandling:
Jag: Vad ska du ha från skjutbane till stan då?
Edvin: Vet inte? hundraspänn blir väl bra?
Jag: HUNDRA SPÄNN?? då kan jag ju lika gärna åka vanlig taxi!!!
Edvin: Ja men du får ju pruta lite, hehe, en femtilapp då?
Jag: Äsh du får 60!!
Edvin: Haha omvänd prutning, skön!
Tack vare groopens matematiska brister var vi helt plötsligt en för mycket vilket resulterade att jag fick åka i bagageluckan och nu snackar vi inte en kombi-baklucka, ett glas vin till och Edvin hade fått sanera spya resten av kvällen.

Nu måste jag försöka kurera mig och komma igång med lite skissning. Dan och Edit skulle komma förbi sen och se hur det går för mig, lite jobbigt att jag typ inte kommit nånstans och att jag är skitdålig på att skissa när jag är bakis.

Livet är bra underbart ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0