Söndag

Söndagar är en bra dagar att läsa lite bloggar..
Det är kul att se att en massa bloggar blivit uppdaterade men som vanligt gör man tabben att surfa in på Stora Kalles blogg och ser som vanligt den härliga rubriken "Dedikerat Gevetsson"... Kom igen Kalle!!

Nu ska jag äta macka med ägg på vilket jag gjorde hela dagen igår, nackdelen med att köpa skit mycket ägg och glömma bort dom, för att sedan komma på det lagom tills datumet börjar ta slut.. Men vafan äggmacka är fina grejer och vem vet kanske lyxar jag till det med en omelett???

Jag känner mig lite tråkig idag, när tröttheten gett med sig (kanske efter äggmåltiden) ska jag söndagsstäda skiten ur den här lyan och göra allt som ska göras snabbt som fan för att sedan inte ha någon ursäkt till att inte sätta mig med arbetsproverna. Det är verkligen skit svårt att sätta sig och skissa när motivationen inte är på topp men en mans gotta göra what en man måste do, som dom säger där i staterna..

Jag funderar på att uppdatera den söndagsbloggen varannan timme för att dokumentera hur långt jag har kommit, för att ni ska kunna se hur jävla värdelös jag är på att göra vettiga saker.. Eller vem vet det kanske peppar mig till att verkligen gör dom vettiga sakerna??

Det återstår att se, vi ses om två timmar då... Tummis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0