Söndag måndag...

Som vanligt är det extra svårt att gå å lägga sig på Söndagskvällen. Blir tungt att gå upp 05 imorgon och har fått strikta uppmaningar av en god vän att inte försova mig, jag gör inte det så ofta nu för tiden och ska försöka undvika det imorn med.
Den här bakis dagen blev en riktig livsnjutar dag till slut. Det började med att Matte B plingade på dörren och vi begav oss ut i fina vädret och köpte en engångsgrill och lite "korv". Det kändes jävligt skönt att ligga uppe på kullen och blunda en stund, snacka lite skit och trycka en jävla massa korv som svaldes ner med kvarglömd öl från festen igår.. En liten paus som behövdes.
Efter grillen hookade vi med Mälis påvägen hem till mig, K dök också upp sen och det kändes skönt att ha några själar i lägenheten även om jag fokuserad på skissandet och inte var så social...
Bättre kunde inte dagen bli... Nu återstår det bara att fightas med sömnlösheten men vi har bråkat förut så inom en timma borde det vara avklarat!

gjod nass!

p.s. Hann med att se klart sista avsnitten utav Dexter, jäävligt bra serie det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0