Smörja

De perioder jag inte hinner blogga var 4:e timme brukar jag klura på tusen och en saker att skriva i bloggen, sen när jag väl sätter mig så kommer jag ihåg......      noll saker.

Jag har haft en humör-topp de senaste dagarna, förutom vädret beror det nog på något otroligt korkat som jag säkerligen kommer att ångra, det kan faktiskt inte gå någon annanstans än åt helvete vad som än händer men hursomhelst har tanken på det ändå fått mig på rätt fint humör.. Att saker går åt helvete är något man får räkna med om man ska lyckas hålla "Korkad tom och glad" igång och det måste jag ju, annars skulle jag vara helt omöjlig att umgås med för tillfället...
Om ni tycker att jag pratar i gåtor nu så har ni antagligen rätt.

Boken jag läser börjar ta form, har hänt sjukt mycket de senaste sidorna men jag är lite orolig att det är just dom sidorna då allt händer i boken, kan bli lite trist att läsa om följderna resten utav boken men jag vägrar lämna ännu en bok halvläst så det blir till att fortsätta.

Matte K glömde en matlåde kille:
Han som ena veckan kommer med värsta hälsosamma gourmé maten i fin matlåda. Nästa vecka kommer han med maten nertryckt i en plastpåse, fortfarande rätt väl-lagad mat men i slutet av veckan är det mest makaroner och veggebullar som är nertryckta i påsen. Nästa vecka är det en mix av billys pan pizza, falafel från äckelpizzerian över gatan, färdigrätt från dafgård och grekisksallad från La Siesta. Man kan ofta se på killens skäggväxt vad som kommer att plockas fram ur kylen när det är lunchdax..
Analysen på vad vilken civilstatus killen har får ni välja själva eller så kanske Matte K kan ge honom ett namn.

Har föresten tänkte på det där med Matte B och Matte K. Jag menar matte B har nog dom flesta av oss läst men matte K? Existerar det ens? Borde han inte heta Matte C som så många (minus mig och några andra loosers) faktiskt också läst? Det skulle även bli mer rättvist då han ändå heter Carlsson och Karlsson... Men vad snackar jag om egentligen? Då skulle man ju inte kunna kalla honom för K eller ;keyjj som det så vackert heter på Engelska. och ett K är ju alltid ett K, inget man kan ändra på bara genom att försöka vara logisk...

Näe nu blir det smörja igen, ska nog återgå till att rita nakna kroppar!

Pyssen och Krämen!


Kommentarer
Postat av: Mattias Carlsson

Matlåde killen e lätt rätt lik dig! :D

2008-04-19 @ 01:59:09
URL: http://fyrabuggoenacocacola.blogg.se
Postat av: virrrr

jag tror matte bara fejkar sitt C för att vara speciell. ryktas om att han är inskriven i statens yberkontrollerande register som K

2008-04-19 @ 12:15:35
URL: http://viictor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0