Propp mätt!

"Propp mätt" är ett kod ord för väldigt tjocka människor (speciellt kvinnor), "Mat intresserad" är steget före, då man inte riktigt kan beskriva människan som fet utan mer att den är på god väg att bli det. Inget av detta är väsentligt då rubriken inte syftar till människor med vikt problem utan endast till att jag vill spy. Jag har ätit pizza idag, det var längesen och jag hade glömt bort hur äckel mätt man kan bli utav pizza, det var flera timmar sen jag käkade skiten men eftersom jag aldrig kan sluta äta när jag känner att det är nog så kommer jag vara äckel mätt tills jag somnar..
Hursomhelst var det i trevligt sällskap som pizza "avnjöts" jag och K tröck den Italienska måltiden med 2l cola framför Pulp Fiction, det var inte igår man såg den filmen och trots sina år på nacken håller den fortfarande, mer än håller...

Jag har tagit åt mig intryck hela dagen idag, betraktat saker i detalj och sett skönhet i massa saker som man annars inte tänker på, jag blir sån ibland.. På gott och ont.. Jag är ju knappast killen som behöver analysera mer än jag gör, som Mor min alltid har sagt till mig när jag har biktat mig med diverse problem "Du måste sluta analysera allt hela tiden" men i det här fallat är det nog mest gott, speciellt med tanke på ansökningen till skolan, nu måste jag bara få ner skiten på papper vilket är lättare sagt än gjort när man är inne i period då pennan inte vill fastna på pappret.

Jag har börjat läsa igen, onåd heter boken. Vet inte om jag tycker att den är så jätte bra men den fångar mig ändå och språket i den gör att det flyter på ruskigt bra. Borde egentligen läsa något på engelska då jag behöver bättra på min stavning i detta internationella språk men eftersom jag skriver som en kratta även på svenska är det nog positivt att jag läser något what so ever...


Om jag skriver mer nu så kommer det bara flumma ur ännu mer.. Hade tänkt att somna till Dexter men det blir nog boken som får sluta mina ögon...


God natt ladies and gents!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0