Marsipan

Det var ett tag sen jag skrev. Sen vi sågs senast har jag mest knarkat och knullat horor.

Jag har även hunnit med att se en del filmer de senaste dagarna.

Wristcutters: A love story var en charmig liten historia. Lyckades bli lite kär i Shannyn Sossamon, vackrigaste kvinnan jag sett på länge!

The Darjeeling var helt ok, det bästa med den var att den utspelade sig i Indien och att dom var på en del platser där även jag har satt min fot. Det växte en längtan som det alltid gör när jag ser något därifrån, en stark vilja att återvända som jag inte kan förklara. En dag när jag blivit rik eller iaf har en någorlunda ekonomi kommer jag bjuda med någon familjemedlem ner dit, kanske Storasyster eller Mamma?

Super Bad var en små rolig nörd rulle, rätt flippad faktiskt. Kände att jag kunde identifiera mig lite med en utav nördarna och då menar jag inte "Mc Lovin" Kanske är man lite små nördig??

The boondock saints vet jag inte riktigt vad jag ska säga om mer än att den var sevärd.

Eastern promises bör ses. En sjukt tragisk historia, bra skådespeleri och en av de värdaste våldsscener jag någonsin sett.


Åså lite skönt Utube

En liten skratt.
Cool kille

En fascination (lite långt men kolla hela, kan verka tråkigt i början, blir ni besvikna får ni pengarna tillbaka)
Mucka med mig och du muckar med hela min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0