jaha...

...ca två timmar har gått då och fort har det gått..
Det blev en omelett och så fastnade jag framför talangjakt 2008, kollar endast på tv när jag har en massa annat som jag måste göra, sen msn bokades det in en filmkväll med grabbarna M M K. Så har det pratats en del i telefon..
Jag är värdelös men nu har jag satt på Miss Li via myspace och hur o-coolt det än är att lyssna på Miss Li så blir jag sjukt bra humör utav skiten.
I torsdags var jag super deprimerad hela början utav dagen, verkligen super deprimerad, tills det kom en ny låt med henne på p3, den fick mig in i "korkad tom och glad" stadiet igen vilket fick mig att springa på som en tok och dansa samtidigt som jag delade ut posten i typ världens högsta höghus, jag tror tillochmed att jag kostade på mig ett Leende.. Tack för det Miss Li! Nu tänkte jag låta dig hjälpa till med städningen...

See you in 2 hours...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0