I´m lovin´ it!

Den här dagen har varit den bästa arbetsdagen på länge, jag har varit lyckligast i världen typ hela dagen. Hade i princip kunnat jobbat gratis (om det inte vore för att man har räkningar att betala och att maten inte kommer själv och sätter sig på bordet). Det har inte ens varit "korkad tom och glad" glädje utan helt spontan och ren glädje... Sen nu helt plötsligt blev det en djupdykning, lusten till allt jag tänkt göra idag bara dog ut och allt positivt förvandlades till ångest. Började fundera lite på hur fan det kunde gå till, jag menar solen lyser ju fortfarande, men så kom jag på att jag sov mindre än fyra timmar inatt och att jag antagligen bränt alla mina Dopaminer för dagen genom att gå runt och vara så satans lycklig. Haha..
Det är kul att se hur ens levnadsmönster och ens hälsosamma och ohälsasamma perioder kan ha så stor påverkan på hur man mår. Jag är iaf glad över att första delen av dagen var så fuckin´ great! och har bestämt mig för att bara chilla resten av dagen så jag kommer isäng tidigt och kanske kan klara av att vara lycklig heeela dagen imorn.. Nu blir jag glad igen, bara utav tanken..

K ringde precis, han skulle komma förbi å hjälpa mig med chillandet och det är ju roligare att göra ingenting när man är två... Jag tror fan det blir att packa ihop den fina guld/röda filten och datorn för att hoppa över balkongräcket och lägga sig i gräset med lite sweet music.. Livet är bra mysigt ändå.. Jag älskar det <--- Skrev det där bara för att få andvända ordet älskar, det är fint ord som man sällan får tillfälle att bruka.. Älskar älskar älskar...


Kommentarer
Postat av: Mattias Carlsson

Jag lagar ugn o du schteker!

2008-04-22 @ 02:45:14
URL: http://fyrabuggoenacocacola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0