Dagen som idag.

Dagen som idag.


"Hela världen är så underbar, när man är korkad tom och glad" sjungs det i en låt på p3, inte mycket till låt men den där raden beskrev min livssituation rätt bra för tillfället, istället för att lyssna till tankarna och hjärtat försöker jag vara korkad tom och glad.. Och jag lyckas fan rätt bra med det... Yeah! go koffe!


Igår och idag har jag blivit överöst med komplimanger för jobbet vi gjort i projektet, till och med på papper, beröm från rätt viktiga väldigt högt uppsatta personer inom företaget, såna personer som annars inte känner till vårat lilla kontor. Vid såna tillfällen känns det rätt kul att man är med där och jag blir lite stolt över att det jobbet jag har gjort kan imponera så pass. Nackdelen är att ju mer beröm man får från toppen desto mer skit får man av sina kollegor. Har hört hela dagen "Vi är värdelösa, det är bara ni som är duktiga. Inte ska vi ha nå beröm vi inte". Vafan skulle dom få beröm för ett jobb som jag och annan person har gjort??... Dagis!!!


Måste nog se till att ingen från jobbet läser den här Bloggen :)

Annars rullar allt på, jag knarkar och knullar som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Mattias Carlsson

Du kmr bli choppad på jobbet ässej!

2008-04-10 @ 23:03:10
URL: http://fyrabuggoenacocacola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0