blash..

Rent hus var riktigt underhållande, dom där två snubbarna dom var hemma hos och skulle städa var verkligen inte från den här planeten.. Men dom var nöjda med det nystädade resultatet förutom när "gotland" fick syn på dom tända ljusen "Fan vad bögigt! Finns det någon normal kille som har ljus i badrummet?"
Det får vara hur bögit det vill med tända ljus i badrummet och han får gärna lägga till mig i kategorin onormal, men jag kan lova honom att det som mina ljus i badrummet har gett mig är så långt ifrån bögigt man kan komma. Även om såna aktiviter mest är obekväma och bökiga i ett badkar när man är två meter lång, men det hör inte hit.

Jag blev rätt städ peppad när efter programet så jag började med att stuvaom lite i garderoben men så fick jag lite ont i huvet och bestämde mig för att slösa bort lite tid framför datorn istället..

Nu vet jag inte vad, ska väl ta tag i skiten ordentlig innan Tuunanen kommer och plockar upp mig för en film chill kväll..

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0